فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

بانوی زمین واسمان

1393/1/31 9:18
489 بازدید
اشتراک گذاری

بازهم روزت رسید وتبریکم را با بوسه ای از پشت دیوار شیشه ای قاب تقدیمت کردم...

بازهم هیجانم را در قلبم فرو بردم تا نبودنت اشکهایم را بردامن چشمهایم نریزد

بازهم یک شاخه گل قرمز به چهارچوب قاب عکست هدیه دادم

کاش بودی و مرا چنان در آغوش میکشیدی که فراموش کنم چقدر بی تو تنهاوخسته ام

لبخندهایت را به جانم گره زده بودم...گره باز شد ومن همچنان بی تو نفس میکشم...

تبریکم را با بوسه ای و قطره اشکی از سر دلتنگی پذیرا باش... عشقم دنیای من مادر...

مامان فرشته ی عزیزم عاشقتم...دوست دارم گلم....میبوسمت روزت هزارهزار بار مبارککککککککک

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مهدیه
31 فروردین 93 9:45
سلام عزیزمدوقلوهای من ساراو ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین وبهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان مصطفي و مهسا
31 فروردین 93 13:02
سلام عزيزم روزت مبارک عيدت هم مبارک اميدوارم اين بانوي شهيده،مادر خوب و زنده ات که پيش خداست و روزي خور خود خداست،شفيع ما در روز قيامت باشند التماس دعا
علیرضا
1 اردیبهشت 93 20:21
پس عکس من کککککککککککککککککوفوری بذار فردا سیم رابط گوشیت یادت نره