فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

عسلم قدکشیدنتوعشقه

1393/4/29 2:44
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسل مامان

خیلی وقته فرصت نشده بودبیام بنویسم

ازشیرین کاریات

از قدکشیدنت

عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم

عاشقتم گل نازم

انقدررررررررررر وروجک شدی گلم که نگو

ولی خیلییی منو موقع غذاخوردن اذیت میکنیزبان

موهاتم کوتاه کردم ماه شدیزیبا

امیرعلی هم ماشالا بزرگ شده قربونششششششششششش برم مننننن

الان عکساتونومیزارم

 

 

راستی

دومادعزیزم

خیلییییییییییییییییییییییییییی بیمعرفت شدی....

چه زود آدما همو فراموش میکنن

چه زود برای هم کهنه و بیرنگ میشن

چه زود...

چه زود

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

شیواجونی
29 تیر 93 9:01
سلام وب عالی داریدبه من هم یه سر بزن
alirezare
30 تیر 93 19:35
راست بگو شوخی \بخی
alirezare
30 تیر 93 20:40
این ادرس ها را منتشر دهید همه ی ان ها مربوط به بلاگفا است alireza925 ali8261608 alirezare555 alireza826
alirezare
31 تیر 93 4:20
چی شد ساخت قالب فراموشششششششششش شده سریع تر کارش دارم باید منتشرش کنم پیش مردم
مامان حلما
12 مرداد 93 20:32
سلام خاله ندای عزیزم نماز روزه هات قبول چه خبر؟ دخمل طلای ناز چه طوره؟چرا ازش عکس نذاشتی دلمون واسش تنگ شده! از طرف من بوس بوسیش کن. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی کنار خانواده گلت . با این که دوماهی از تعطیلاتمون میگذره باور میکنی هیچی ازش نفهمیدم از بس این حلما شیطون شده.تا میام نت میدوه میاد میگه اموش یعنی لپ تاپ رو خاموش کن ناقلا میخواد همه ی مامان واسه خودش باشه نه کس دیگه خیلی بهم وابسته شده موندم سال جدید رو مرخصی بدون حقوق بگیرم بمونم پیشش یا نه؟ تو میتونی راهنماییم کنی؟