فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

عشق مامان خانوم شده

1392/10/29 15:51
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممماچ

خیلییییییییییییییییی وقته نشده بیام وبنویسم

ازهنرای این قند عسلم

هزار ماشالا به گل نازم که انقدر خانوم وشیرین شده

انقدر حرف دارم که نمیدونم از کجا شروع کنم

اولللللللللللللل لغتنامه ی فاطمه گلی :

 

بابا اکبر

پوشک عوض

عد : عید

عدی بده : عیدی بده

عد موآرک : عید مبارک

سلام چطوری

الو کوجایی . بیا ایجا. بیا حونی : بیا خونه

تتل : تپل . که اصولا به باباش میگه نیشخند

عمی : عمه

عمو

دایی بیا .

دوتت دالم : دوست دارم

مامان ژد : مامان زد

گدیش : گردش

دی دی : ماشین

ماسین

میپرسیم ازش اسمت چیه؟ میگه :  پاتی نیشخند  خخخخخ یعنی فاطمهنگران

عذا : غذا

پوتو پوتوقا : پرتقال

گوجه

سیب

داداش

امیر

برف

بالون : بارون

پتو

تقریبا همه چیو میگی هزار ماشالا اما به زبون شیرین خودت. ومن نمیتونم بعضیا رو بنویسممتفکر

الان دیگه میتونی جمله ی کوتاه بگی:

مامان بیا ایجا

مامانی زد.

بابارفت

نی نی ناز ناز

والان خاطرم نیس که بقیه رو بنویسم

الهی فدای زبون شیرینتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

دخمل نازنین من خیلی هم کاری هستی مامانی.

تا غذا تموم میشه تند تند وسایل سفره رو جمع میکنی می بری توی آشپزخونه میزاری رو اپن.سر انگشت پات وایمیستی و میزاری رو اپن.جیگرتووووووووووووووووو

خونه رو جارو میکنی

دستمال برمیداری و میزپاک میکنی.

بالشت و پتو کمک من جمع میکنی.

عاشقققققققققققققق عمو پورنگی و وقتی میاد بال در میاری.... عمو پولنگ.

بومبل بومبل. به پهلوون پنبه میگی

خلاصه ما با شیرینای تو دنیایی داریم عزیزمممممم

دوست دارمبغل

و از خدا میخوام خودش تمام بچه های دنیا رو صحیح وسالم نگه داره. آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)