فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

ذخمل طلا

1391/9/26 19:07
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وصد سلام به گل دخترم....  الان مثه فرشته های ناز خوابیدی...  من این هفته شیفت عصر هستم و وقتی برمیگردم کلی دست وپا میزنی تا بغلت کنم...بغلوقتی هم مادرجون برای من غذا میارن تو ذل میزنی به ظرف غذا.....ناراحت  آخه من دلم نمیاد وقتی اینجوری مثه پرنده ی گرسنه نگاهم میکنی غذا بخورم وروجککککککککککککککککککمژهخیلی خوابم میاد اما عشق به تو و به ضربان قلبت خوابو از توی چشمام میپرونه... تاج سرمی عزیزم.... خیلی شیطون شدی تازگیا.... شبا اصلا نمیخوای بخوابی....خواب  همش دوس داری بیدار باشی و مارو نگاه کنی و باهامون بازی کنی...مژه  سوال شیطون خانوم دخمل خوب باید زود بخوابههههههه

دیشب بابایی چندتا عکس ازت گرفت بعد میزارمشون... باید به بابای مهربون و گلت افتخار کنی...  

 

دوست داریممممممممممممممممممممممممم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)