فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

دورت بگردم

1391/10/4 21:07
77 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوست داریم مامان

 

هر روز بزرگ تر شدنت رو دارم میبینم....

 

چه زود گذشت.... انگار همین دیروز بود دنیا اومدنتو دغدغه ی شیر نخوردنت و گریه های من... جیغ زدنای خودت...

 

میدونی مامانی همه چی زود میگذره.... اگه مامان فرشته بود همه چی یه رنگ دیگه داشت... باید به مامان فرشته افتخار کنی... تا اخرین لحظه مثه یه مرد قهرمانانه ایستادگی کرد... جریان شهادتشو بزرگ که شدی ایشالا متوجه میشی....

 

عزیزم

 

دعا میکنم همیشه سالم وسلامت وموفق باشی... آرزو میکنم به لطف خدا وتلاش خودت وحمایت ما به

 

جاهای بالا وبلند برسی وپله های ترقی رو طی کنی.... ایشالا که خدا کمک کنه سرباز امام زمان باشی

 

دوست داریم عشقم...

 

خیلی به بابا حجت وابسته شدی... نیشخند مامانتم که کشکککککککککککخمیازه شوخی کردم عشقمممممژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)