فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

مامان وآشپزی

1391/10/9 2:05
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام قندعسم که الان مثه فرشته ها خوابیدی...

 

امشب دوتا چیز جدید درست کردم...

 

حلوای هویج :

 

 

برای شام هم    کراکت مرغ :

 

 

 

ایشالا بزرگ بشی برات درست میکنم عزیزم....مژه

 

راستی امشب حسابی بازیگوش شده بودی... هی میخواستی باهات بازی کنم منم حسابی درگیر اشپزی بودم....قهر

 

یه کلمه جدید میگفتی  :  گیخخخخخخ  نیشخند

 

حالا یعنی چی فقط خودت میدونی و خدااسوال

این هفته شیفت عصر هستم... براهمین هنوز نخوابیدم.... گفتم بیام وبلاگتو به روز کنم...

 

وقتی با دستای کوچیکت دستمو میگیری انگار دنیا رو بهم میدن.... وقتی میخندی دلم میخواد قورتت بدم...

 

چه حس قشنگیه حس مادری.... الهی خدا به همه این حس قشنگ و تجربش رو عنایت کنه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)