فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

حرف با تو

1391/10/28 1:35
154 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم

وقتی میخندی انگار غمهای عالم از دلم میره

وقتی با دستای کوچیکت دنبال زنجیرگردنبندم میگردی و ازدیدنش شادمیشی ،احساس

شادی دارم

 

وقتی باناخونای کوچولو و تیزت دماغمو میگیری و رو صورتم خط میندازی ،کیف میکنم

 

وقتی شبا هی توی بغلم این دنده اون دنده میشی تا خوابت ببره وکلی منو خط خطی

میکنی بهشتی میشم

 

وقتی برای بازی کردن با انگشتای پام میچرخی ومیچرخی تا بهم برسی و قلقلکم میکنی ،

پرنده میشم

 

وقتی موقع غذاخوردن شیطنت میکنی و غذاتو روی صورتم پوف میکنی ،غش میرم ازخنده

 

وقتی صدات میزنم وتو جواب میدی :  اه    ،  وایییی بال در میارم

 

وقتی غلط می زنی و باخودت آواز میخونی و هی میگی بابابابابا ، آروم میشم

 

وقتی میگی په په په په په په په په په ، باعجله غذاتو میارم

 

وقتی باهام بازی میکنی و من میگم    اه   توهم جواب میدی  اه   ، لذت میبرم

و قتی موقع رفتنم به مدرسه گریه میکنی ، غصه دار میشم

 

وقتی عطر دل انگیزی از پوشکت بلند میشه نیشخندو میام برای عوض کردنت و تو نمیزاری پوشکت

 

کنم وهی خودتو بالا پایین میندازی و میخوای فرار کنی ، کلی خندم می گیره

 

وقتی میخندی ،  انگار دنیا  رو بهم میدن

 

اما بگم وقتی دنیا اومدی  ،  دنیا رو بهم دادن

 

عشق من

 

وقتی  خوابی به چهره ی معصومت نگاه میکنم وبهت میگم معصومه

 

فرشته ی نازم

 

زندگی ما حنده های توست... سلامتی تو ارزوی ماست...سرفرازی وعاقبت بخیریت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیلی
28 دی 91 17:00
الهیییییییییییییی این یعنی سرعت رشد دخملی داره بالا میره
از طرف من ببوسشششششششششششش


حتمآ
ممنون به ماسرمیزنی خالههههههههه
همراز مامان ایلیا
29 دی 91 2:56
بخورمت من قتد عسل خاله.الهییییییییییییییی قربون اینهمه کارای قشنگت.همیشه دل مامانی رو شاد کن عزیزکم.باشه؟یه دنیا بوس واسه خودتو مامان گلی


ممنونم دوست گلممممممممممم
خوش اومدی