فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

نشستنت مبارککککک

1391/12/17 16:25
151 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم مامان... فدای اون خنده های شیرینت که آدم رو به وجد میاره.... لذت بخش ترین لحظه های عمرم

 

کنار توبودنه دخترم... امروز برای اولین بار با کمک بالشت سعی کردی و تقریبا نشستی...نیشخند

 

عاشقتم دخترممممم  هیجان زیادی دارم...

 

امروز داشتم شیرینی اسکار درست می کردم... دستورش رو دوست خوبم مریم جون مامان آرشیدا گلی

 

بهم داد. شما یاد گرفتی از توی حال میخزی میای توی آشپزخونه.... خدا ازدست تو وروجک...ماچ

 

کلی من و تو باهم بازی کردیم... دیشبم نمیخواستی بخوابی همش میخواستی باهم بازی کنیم

 

من فدای تو بشم الهی

 

عزیز دلمقلب

 

امروز دایی امیر محمد همراه دوستاش از طرف مدرسه رفت مشهد... هزاربار بوسیدت عزیزم

 

خدا پشت وپناهش باشه و الهی که حسابی بهش خوش بگذره...

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نيلي
20 اسفند 91 11:48
مباركه عزيزم خاله اي الان بهترين وقته كه دخملي عكس اتليه بگيره خيلي خوب مي شه.حتما ببرش.