فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

پاتی زندگیه ما

1392/11/17 17:16
121 بازدید
اشتراک گذاری

قلب من

تو با اومدنت همه ی زندگیه ما رو طلایی کردی

با دلبریات همه رو عاشق خودت میکنی

مخصوصا وقتی میگی پاتی

پاتی کوچولوی من ، نبض زندگیه ما توی خنده های تو جریان داره عزیزم. لحظه به لحظه داری خانوم وخانوم تر میشی

واقعا دختر داشتن یه نعمته

یه رحمته

یه شانس بزرگه توی زندگی که خدا به آدما میده

الهی همه ی کوچولوها شاد وسالم وسلامت باشن وتندرست

الهی خنده رو لب تموم بچه ها باشه و بلا از شون دور باشه

دوست دارم نازنینممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حلما
18 بهمن 92 15:12
آره عزیزم دختر داشتن یه نعمت بزرگیه که خدا به هرکی شانس داشته باشه اون رو عطا میکنه من از وقتی دختر دار شدم حس میکنم هیچ چیز زیباتر از این نیست که زیبایی و کمال خدارو تو وجود دخترت ببینی.امیدوارم فاطمه جون صد سال نه دویست سال نه هزار سال زیر سایه پدر و مادر مهربونش زندگی کنه از طرف من دخمل گلت رو حسابی ماچ ماچیش کن