فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

راهپیمایی 22 بهمن

1392/11/26 19:56
118 بازدید
اشتراک گذاری

گلدونه ی من

 امسال بهترین راهپیمایی عمرمو رفتم

با تو وبابا حجت ومامانی و بابا جون

انقدر لذت بردم که حد نداشت

تو هم کلییییییییییییی ذوق زده بودی

با همه ی نی نیا ارتباط برقرار میکردی و کلی شکلات گرفتی قلب

دخترم

واقعا تو یه نعمت بزرگی

وقتی دارم لحظه لحظه بزرگ شدن وخانوم شدنتو میبینم حس زندگی توی وجودم دوچندان میشه

مهربون و نازی

وقتی من خواب باشم میای صدام میزنی میگی مامان مامان پاشو غذا

من کلی کیف میکنم

مامان غذا بیار

جمله ی قشنگی بود که باشنیدنش جیغ کشیدم

دختر نازنینم

یه روزی بزرگ میشی وحرفای منو و شیرین کاریهاتو میخونی

شاید من....

میخوام خانوم باشی درست مثه مامان فرشته ی من

که شیرزن بود و شجاعانه شهید شد... گل نازم

قدر خودتو و خونوادتو بدون

مامان یه چند روزی حالش خوب نبود و یه چیزی اشفتم کرده بود براهمین نشد زودتر بیام وبرات بنویسم.

 

 

دلم گرفته گلم از بعضیا.

ازاعتماد به بعضیا که با بیخیالیاشون تیشه میزنن به تموم باور ادم...بگذریم...

عزیز دلمقلب

ما عاشقانه دوست داریم گلمبغل

الهی همیشه سالم وسلامت باشی خانومم

بوس برای دختر نازنینممممممممممممماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

........
28 بهمن 92 13:40
فاطمه هم مثل مامانش پایبند انقلاب هست فاطمه خیلی خیلی خیلی بیشتر از مامانش پایبند انقلابه چون خیلی خوب ارزش ثانیه هایی که داره توی کشورش نفس میکشه رو میدونه...
علیرضا
28 بهمن 92 21:32
صدا نداره وبلاگش مرسی عزیزممممممم