فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

دلم گرفته

1392/11/28 18:48
248 بازدید
اشتراک گذاری

گلدونه ی نازم

الان خوابی و من به اندازه ی تمامممممممممم بیداریات دلم گرفته

الهی قربون قدو بالات برم که خانوم شدی

که پر از مهرو محبتی

اگه ببینی یه جا تنها نشستم میای دستمو میکشی و میگی : مامان پاشو پاشو بیریم ایجاااا

خیلی مهربونی مامان خیلی

عاشقتم دخترم

واقعا دختر یه نعمته

یه برکته

یه دنیا عشقه

خدایا ازت ممنونم که بهم یه دختر پاک ومعصوم دادی

به قول خودش : پاتی

هروقت دلم از روزمرگیها میگیره پناه میبرم به بغل کوچیک وگرم تو

توکه نفسمی عزیزم

دوست دارم قند عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهیمه (مامی فرناز)
6 اسفند 92 10:02
قربون دخملی ناااااز که همدم مامانشه ... الهی همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین و هییییچ وقت دلتون نگیره بووووووس واسه فاطمه جونی که واسه نازنازم بوس فرستاد جیگرررررررر مرسی خاله ی مهربونننننن