فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

برای تو

1392/12/15 9:45
209 بازدید
اشتراک گذاری

دلم که تنگ میشه به خاطراتی فکر میکنم که روز واقعیت های زندگیم بودن.

دلم که میگیره به تویی فک میکنم که میتونستی باشی ونیستی

شونه هات میتونست تکیه گاه خستگیام باشه ونیست

دایی

دلم گرفته

چون هستی ونیستی

اما قلب مهربونت رو تازگیا دارم حس میکنم.

خوشحالم چون حست میکنم.هر روز و هرلحظه

مهربونیتو

خنده هاتو

شوخیاتو

محبتتو

خوشحالم که مثه کوه هستی ومراقبمی

توهم نیست یه واقعیته.یه واقعیت شیرین که من الان حسش میکنم.

دایی

خیلی دوست دارم خیلی زیاد.شاید نشه همه ی حرف ها رو راحت زد.اما نگاه آدم خیلی راحت میتونه حرفها رو منتقل کنه.

آرزومیکنم همیشه شادو سالم وسلامت باشی دایی مهربونم که سعی میکنی دربرابر آدمای بی منطق

 

و نادون ازم دفاع کنی.

خیلی ماهی

شادو سلامت باشی دایی جونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

......
15 فروردین 93 17:44
مرسی از اینکه به وبلاگم سر زدی