فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

یه روز استثنایی

1392/12/10 19:48
253 بازدید
اشتراک گذاری

وایییییییییییییییییییی

سلام به قندعسلمبغلبغلبغلبغل

ما امروز یه روز متفاوت وبینهایت عالی رو داشتیمماچ

یه روز که تا آخر عمر قرار توی دفترچه ی إهنمون حک بشه

امروز توی مدرسه روز بدون کیف وکتاب بود.

دخمل قشنگمم بردم مدرسهههههههههههههههه

وای فاطمهههههههههههههه انقدر شاد بودی که من هم باشادیت شادو پرانرژی شدم... سراغ تک تک بچه

ها میرفتی و هی هله هوله خوردی چشمک

منم بهت گیر ندادم چون دوتا دستام پربود از چیزای متفاوت...نیشخند

خلاصه کلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی کیف کردیم. با400 تا بچه پسر وروجکککککاوه

ولی خداییش آخرای ساعت من دیگه کم آورده بودم...اوهناراحت

هزارماشالا به تو مادرررررررررررررررررررر

حالا بعدا عکساتو میزارم

فرشته کوچولوی مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

عاشقتم عزیزم

عمرم

نفسم

دلبرکم

همه ی هستی ی منبغل تو با علیرضا حسابیییییییییییییییی عیاق شدی.علیرضا خیلی ماه و مهربونه.مثه مامان گلششششششششش.البته شیطون هم هست که شیطنتش به مامانش نرفته نیشخندچشمک

 

خداروهزارمرتبه شکر که جو مدرسمون انقدر عالیه وآقای مدیر انقدر خوب وضع وحال تک  تک همکارا رو درک میکنن

ممنون از آقای مدیر به خاطر این برنامه یییییییییی عالییییییییییییییینیشخند

 

همه ی همکارا و والدین از آقای مدیر ممنوننتشویقتشویق

 

خدایا

به خاطر این فرشته کوچولو ازت ممنونم

به خاطر خونوادم ازت ممنونم

 وبه خاطر همسر عزیزم

مردی که عاشقانه دوسش دارم... که تموم زندگیه منه...با بزرگواریاش و مهربونیاش لحظه های زندگیمو شاد میکنه

مردیکه بودن کنارش بهم آرامش میده.بهم امید وانگیزه میده برای زندگی.مردیکه شونه به شونه توی زندگی همراهیم میکنه

همسری که به تمام معنا یه مرد واقعیه

خدایا همشونو برام سالم وشادو سلامت نگه دار.. آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان ارشیدا
9 اسفند 92 20:55
معلومه حسابی به دختر خوشگلمون خوش گذشت آره خاله
عمه جون
22 اسفند 92 23:26
دلتنگی حس عجیبی است که گاهی تو را به یادم می آورد گاهی یعنی همیشه گاهی یعنی الان خیلی دوست دارم عزیزم امشب صدای خنده های شیرینت دلتنگی ام را دوچندان کرد دوستت دارم مهربانترین