فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

منو ببخشششششش

1391/9/20 20:07
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان

دیشب نمیدونم چی شده بود که اصلا نمیخواستی بخوابی

 

باباجون سرمای سختی خوردن ودیشب دکتر بودن....ما اینجا بودیم خونه ی باباجون....منم عصرش رفتم

رفتم برات خرید...بعد عکس میزارم...

 

شاید چون خیلی خوابیده بودی دیشب که رفتیم خونه نمیخواستی بخوابی....  من حالم خوب نبود وکلی

کلی قرض خورده بودم...اما تومیخواستی بازی کنی

 

دیشب خیلی کلافه شدم...بهم حق بده عزیزم... اخه صبح زود باید میرفتم سرکار...ناراحت

 

مجبور شدم دعوات کنم..ناراحتگریه از این بابت خیلی ناراحتم که صبرمو از دست دادم...دست خودم نبود

 

عسلم...خسته بودم ومریض...بابای مهربونت نگهت داشته بود اما صدای نق نق کردنت نمیزاشت

 

چشمام روی هم بره....خمیازهشب وحشتناکی بود..

 

میدونی ساعت چند بعد از کلی جیغ و گریه و نق نق خوابیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ناراحت 4  صبححححححح

 

 

منم 7 صبح بیدار شدم رفتم سرکار... حتی امروز ظهرم نخوابیدییییییییییییییییییی

 

تا الان که ساعتای 8 هستش بالاخره خوابت برد....قهر

 

میدونم دوباره امشب با تو وگریه هات مراسم داریم... اما خواهش میکنم بزار مامان  استراحت

 

کنه...

 

فرشته ی کوچولوی من...

 

ازاینکه صبر وظاقتمو از دست دادم وکمی ناراحت وعصبی شدم معذرت میخوام....منو ببخش

 

امروز بالاخره دونه ی زیر بغلت که مال واکسن بدو تولدت بود سرباز کرد وچرکاش دارن میان بیرون

 

 

دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)