فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

بازم شرمندگی...

1391/9/20 20:19
87 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی عزیزم...

 

من خیلی از اینکه تو شیر خشک میخوری ناراحتم.... داییت همیشه باهام دعوا میکنه که چرا بهت شیر خودمو نمیدم.... اما بخدا تو نخواستی بخوری ومن تلاش کردم... شایدم تلاشم کافی نبوده... دلم برات می سوزه مادر که مجبوری شیرخشک بخوری....

میدونم مقصرم اما از ناراحتی هنوزم همش درگیرم با وجدانم که چرا دختر نازم شیرخشکی شد...

 

فرشته جان..... مامان از اینکه تو شیرخشک میخوری خوشحال نیست... اما دوستام بهم گفتن همینکه دخترت سالم هستش باید خدا روشکر کنی....ناراحت

 

من روزی هزاربار میگم خدایا شکرت که این فرشته ی کوچیک ومهربون ودوست داشتنی رو به ما هدیه دادی...

 

با اومدنت زندگیمون دوباره رنگ شادی گرفت.... وقتی میخندی دلمون غش میره برات... خنده هات غمای عالمو از رو دوشمون برمیداره...

تو واقعا یه نعمت بزرگی عزیزم که خدای مهربون ما رو لایق داشتنش دونست...

همه دوست داریم وعاشقانه کنارتیم...

 

من  بابایی بابا جون مادرجون خاله ودایی ها وزندایی  و بابابزرگ ومامان بزرگ وعمه جانا و عموجونات

 

همه دخمل گلیه منو دوس دارن... قربونت برم شیرین عسل مامان...

دوستتتتتتتتتتتتتت  دارییییییممممممممممممممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
23 آذر 91 13:01
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5



سلام
به دخمل نازت رای دادم...
موفق باشی