فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

سلام عشق مامان بابا

1391/9/22 21:02
105 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم...دخمل گلیه مامان دیشب رفته بودیم مهمونی خونه ی دوست مامان

بابا.خاله سهیلا وعمو ابراهیم... یه نی نی ناز دارن مثه شما... اسمش هست حدیث...تازه شده

42روزه....نیشخندخیلی خوش گذشت...شما دختر خوب وسنگین وارومی بودی...اذیتم

نکردی...وقتی حدیث گریه میکرد شما اروم می شدی وبهش نگاه میکردی...چشمکحتما پیش

خودت میگفتی این کوچولو چی میگه!!!!!!!  قربون دخمل خودم که خانوم شده... از شما

وحدیث عکس گرفتم بعد که بابایی از کلاس کامپیوتر برگشت میگم درستش کنه وبزاریم توی

وبلاگت...  راستیییییییییییییییییییییییییییی    دیشب برای اولین بار اونجا سرتو گذاشتی روی

دستت وخوابیدی....ماچبغل کلی ذوق زدیمممممممممممم  عکسشم میزارم برات

عزیزم....الان اروم توی گهوارت خوابیدی... البته خیلی گریه کردی شاید دلت درد میکرد... بهت

شربت دادم... الهی قربونت برم عسلم...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
22 آذر 91 23:00
سلام به دوست جونی عزیزم
بعد یه خواهش کوچولو از شما
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته
و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظر یاری شما هستم
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



سلام
به هبراد جون رای دادم... ممنون سر زدی