فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

اولین یلدای عروسکم

1391/10/1 18:06
99 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل کوچولوی نازم...ماچ دیشب اولین یلدات رو داشتی.... باباجون اینا ودایی علی خونمون بودن... من پاناکوتای انار وسوپ کدوحلوایی و حلقه ی مرغ وجوجه درست کردم... شما هم کلی شیرین کاری کردی... راستی دیشب یه کلمه گفتی  :  ما  . نیشخند کلی ذوق زدم....منتظرم اسممو صدا بزنی عشقمممممممممممبغل   راستی تازگیا شبا که میخوای بخوابی روی دنده ی راستت میخوابی... یه طرفههههههه  الهییییییییی فداتتتتتتتت بشمممممممممممممممممبغل مژه  چشمک  شما شیرینی زندگی ما هستی عسلم... خدا به حق امام حسین حفظت کنه عسلممممممممممممبغلمژهچشمکقلبچشمک   عکسات رو بعدا میزارم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نيلي
2 دی 91 8:48
سلام مامان كدبانو و با سليقه.
ازين به بعد هر روز منتظر يك شيرين كاري دخمل باش.
يادمه اولين باري كه برام با صداي بلند خنديد من با صداي بلند گريه ميكردم.
تا بحال همچين خنده ي ساده و خالص و بي ريا نديده بودم


مامان نيلي
3 دی 91 9:34
سلام بالاخره عكس نيليا رو گذاشتم.مي توني ببيني