فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

سلام عشق ناز

1391/10/11 18:29
113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترعزیزمقلب

این روزا نمیتونم زیاد بیام نت.... بابا حجت نیست شما هم حسابی بهانه گیر شدی.... منم شیفت عصرم وتامیام خونه شب میشه....خلاصه برنامه پره فعلا...مژه

الانم شما لالا کردی ومن اومدم...نیشخند

 

الهی فدات بشم ظهر نزاشتی هیچ کس استراحت کنه... اصلا نخوابیدی تا من از مدرسه اومدممممنیشخند

 

شبا حتما باید انقد بچرخی دور خودت تا خوابت ببره عزیزم.... ماشالا ماشالا به دخمل گلم...

یه چندتا از عکسایی که موقع خوابت گرفتمو میزارم...خمیازه

 

دیشب خونه دایی بودیم...نیشخند  تا سفره پهن شد کلی اعتراض کردی که غذا میخوایمتفکر

 

مامان جون همه چی که نمیتونی الان بخوریییییییییمشغول تلفن

 

فرشته ی نازم... وقتی دستای کوچیکتو میاری بالا ومیخوای همه چی رو بگیری دلم غش میره برات 

 

وقتی میخوای با زنجیر گردنبندم بازی کنی کیف میکنم.... چونمو میگیری و میخندی... وای به روزی

 

که ناخونات بلند باشهههههههههههاز خود راضی کلی خط میندازی رو صورت ماااااا

 

حیلی دوست داریم.... خدا الهی حفظت کنه قندعسلم....بغل

 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران قلنبه
11 دی 91 18:32
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5




سلام دوستم
بهش رای دادم

مامان نيلي
12 دی 91 10:17
سلام ازين به بعد بايد خيلي مواظب دخملي باشي تو خواب نچرخه .حتما دورش بالش بذار اگه رو تخت يا مبل ميذاري خيلي خيلي مواطبش باش از طرف من ببوسششششششش
پرهام
23 دی 91 14:57
منم میخام لینکت کنم فقطبگو به چه اسمی


فرشته ی آسمونی