فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

سلام وصد سلام فرشته ی نازم

1391/10/20 14:30
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عمر ونفس مامان...قلب

شرمنده نشد زود زود بیام برات بنویسم عزیزم.... باباحجت چندروزیه اومده وتو خیلی خوشحالی...بغل

کلی عکس هست که باید بزارماوه

من بدجور مریض شدم... تب کردم وهی سرفه... صدامم گرفته... الان یکم بهترم... زیاد بغلت نمیکنم عسلم...ناراحت

 

وقتی از سر کار میایم پاهاتو تند تند تکون میدی که یعنی بغلت کنم... از در که میام تو ان چنان خنده ای تحویلم میدی که کیف میکنم...بغلمژه

 

خیلی خیلی زیاد دوست دارم... عاشق نفساتم... عاشق دستای کوچیک وچشای پاک ومهربونت...

 

این لباس رو باباجون پارسال موقع تولدم وقتی همه فکر میکردن تو پسری خریدن.... منم الان تنت کردمنیشخند

 

 

 

اینجا هم دنبال مارک عروسکتی تا بخوریشششششششششششششششتعجب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هانا
20 دی 91 15:19
سلام ماشالله به اين ني ني ناز هاناي من توي مسابقه بافتني شركت كرده اكه امكان داره به اين آدرس بريد و به كد 002 راي بدين تا فردا وقت هست ممنون ميشم http://ninimod.niniweblog.com
مامان نگار
20 دی 91 22:59
سلام

زنده باشه اين گل دخترخوردني عاشق اين خنده شيرينشم هزار ماشالله


سلام آزاده گلی... ممنونم که سر زدی
مامان نيلي
21 دی 91 8:48
سلام چشم و دلتون روشن بابا حجت اومده
واقعا اين مارك عروسكا چه طعمي داره نميدونم نيلي هم دنبال مارك عروسكاست
براي دخملي يه وسيله صدا دار مث جغجغه يا عروسكاي صوت دار بگير كلي ذوق ميكنه.
اگه نزديك بود خودم براش مياوردم
راستي يه هفته ديگه تولد نيلياست نميدونم چيكار كنم.ايده بده خاله با سليقه


سلام...وای یییییی نیلی من میشه یه ساله ایشالا... چرا من نیستم....کاش بودم بهترین تولدوبراش میگرفتم....کل خونروتزیین کن براش...بادبادکای رنگی...خوردنیای خوشمزه مثه سالادالویه با طرح قشنگ...یه لباس خوشملم تنش کن...