فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

فدای اون صدات...

1391/10/22 16:47
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر گوشه ی ما...بغل

امروز روز رحلت پیامبر هستش... 28 صفر و 22 دی...

ظهر اومدیم خونه باباجون اینا...

 

شما دیشب یه کلمه جدید گفتی :  په په  قلبماچ

قربون قد وبالات برم عسلم... ماشالا هزار ماشالا به دخمل گلیه خودم..بغل

تازه عینک مادرجون وگرفته بودی مثه تلفن جلوی گوشت میزاشتی الو میکردی....مژه

 

دلم میخواد دنیا رو به پات بریزم... دوس دارم هر کاری کنم تا تو یه فرد مفید برای این جامعه باشی...

 

اگه مامان فرشته بود حتما تربیت صحیح رو یادم میداد... همیشه دعا میکنم صالح وسالم وسلامت باشی

 

یارویاور امام زمان باشی...

 

دختر گلم... برای خوشبختی وعاقبت بخیریت دعا میکنم...ما همه ی تلاشمون رو میکنیم تا تو هیچی کم نداشته باشی...

 

اگه کوتاهی کردیم مارو ببخش عزیزم... دوست داریمممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرهام
22 دی 91 21:35
خدا برات حفظش کنه وهمونی که میخایی وتو دلت هست براش مقدر بشه


خیلی خیلی ازت ممنونم
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 17:37
سلام سلام صد تا سلام
اومدیم یه خبر خوب بدیم
به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم

باز هم از لطفتون ممنونم
همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم


سلام...
خیلی خوشحال شدم....
ببوسششششش
مامان نيلي
26 دی 91 11:29
سلام عزيزم برات يه مطلب كوچولو تو قسمت صفحات جداگانه گذاشتم دوست داشتي بخون قول بده خودتو ناراحت نكني