فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

زندگی من

1391/11/2 19:56
100 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

نمیدونی چقد دوست دارم.... بهم انرژی میدی... وقتی نگاهت میکنم شاد میشم... لذت میبرم...

 

انگار خستگی از تنم میره... وایییییییییییییی  فرشته چی بگم از اینهمه احساسی که بهت دارم...

 

نمیدونم چطور باید بیانش کنم...

 

وقتی میخوای بخوابونای  عاشقانه ترین لحظه ست... از بس با انگشتای کوچولو  ونازت با صورتم ور میری و

 

باناخونای تیزت صورتمو خط میندازی....درد داره اما وای که چقدررررررررر لذت بخشه

 

فرشته

فقط خدا میدونه چقدر برامون عزیزی.... چقدر دوست داشتنی و نازی...واقعا فرشته ای...

 

الانم خوابیدی... رو دلت.... خدایا از دست توووووووووووو

 

هرچی برمیگردونمت بازم روی دلت میخوابی عزیزمممممممممممممممم.... خدای من دلم میخواد لبای

خوشکلتو که روی هم فشار میدی بخورممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایلیا
3 بهمن 91 1:45
وای که چقدر تو خوردنی هستی نازناز خانم.از طرف من حسابی ماچش کن
sara
5 بهمن 91 22:25
سلام.خاله سارا قربونش بره چقدر ماهه الهی که همیشه شاد باشی نداجونم
زهره جون
8 بهمن 91 21:55
عزيزمم چه با احساس نوشتي. دلم عكسشو خواست . وروجكو ببوسش از طرف من ..اگرم خورديش تنها تنها نخور يكميشم بده ما بخوريم اين عسليوووو
مامان نيلي
9 بهمن 91 8:28
خاله كجايييييييي منتظر شيرين كاري هاي دخملي هستم