فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

سلام سلام

1391/11/13 15:33
111 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم قند عسلم سلام

چند روزیه نتونستم بیام وبنویسم...

اخه مهمون داشتیم عزیزم

یه شب خاله عاطفه اینا اومدن خونمون...

سه شنبه شب هم که ولادت پیامبر ص بود عمه اینا خونمون بودن...

خلاصه کلی کیف داشت...

عروسکم یه عالمه لباسای خوشکل پوشیده بودی وکلی خوشکل شده بودی...

بعد میام وعکسهات رو میزارم

خاله جون ثریا که خیلی دوس داره تورو با لباسای چین و واچین ببینه باید منتظر باشه ببینه پرنسس من

 

چقدر ماه شده با اون لباسا...

 

تازگیا کارای جدید میکنی...  روی زانوهات خودتو بلند میکنی اما   دنده عقب میرییییییییی

 

هر چی روی فرش ببینی با ناخن اشارت میکشی روش و بر میداریشو سریع میبریش توی دهنتتت

 

وروجک خوشکل من...  عاشق شیرین کاریاتم... باباجون کلی خوشحال میشن با کارات..

 

دیروز موهاتو با دوتا کش زرد بسته بودم لباس زردم پوشیده بودی شده بودی عین زنبورکنیشخند

 

باباجون اینا گفتن دخملو ببریم گردش... حاظر شدیم رفتیم بیرون... میخواستیم گوشواره هاتم

 

عوض کنیم... اخه شبی که عمه اینا خونمون بودن خواستم لباستو عوض کنم که گوشوارت توی

 

گوشت گوشت رفت... جیگرم کنده شد... کلی گریه کردم...ناراحت

 

برا همین تصمیم گرفتیم بریم عوضش کنیم... ولی خب  پنجشنبه ها بازار طلا فروشا بسته ست..متفکر

 

ایشالا شنبه عصر میریم عژیژم

 

خب از کارات میگفتم... خیلی خیلی شیطون شدی...

 

همش غلط میزنی از اینوررررررررررررررررررررر  به اونورررررررررررررررررررررررررررررر

 

پاهاتم روی سینی و بشقاب و سفره وخلاصههههههه  اگه سفره ببینی با همه ی قدرتت میکشی..

 

دیروز من و شما توی خونه بودیم...داشتم کارامو انجام میدادم دیدم یه صدایی اومد...دویدم توی حال دیدم

 

بلهههههه  خانوم دستشو گذاشته روی پارچ آب و ریخته و آب رفته زیر دلشششششش...نگران

 

دوتایی باهم کلی خندیدیمممممبغل

 

من زودی لباستو عوض کردم..قلب

 

بچه ها تموم صورتتو نیش زدم از بس شیرینی گلممممم

 

روی دستت روی لپت روی پیشونیت و پشت گردنت... حسابی خال خالی شدی و دیشب نمیتونستی

 

بخوابی منم طبق دستور دایی روی جای نیش عسل زدم... راحت شدی وخوابیدی وامروز خیلی خوب

 

شده...

 

برات ازنمایشگاه لباس و شلوار راحتی توی خونه خریدم... خیلی ناز شدیییییییماچ

 

حالابعد میام عکساتو میزارم عزیزمممممم

 

حرفای جدیدم میزنی   ... صداهای جدید قربون قدو بالات بشم من که داری خانوم میشی...

 

عروسک نازم... میگی  ددددد آپ   بابابابابا ما  آلهههههههههه  آییییییییییی خلاصه بلبل زبونی

 

ماشالا به دخمل خودم... فرشته ی نازو بلوریه خودم... عشقمی بخدا...

 

وقتی میخوابی میام بوت میکنم تا حالم جا بیاد... بوی عشق میدی... بوی صفا   بوی سادگی

 

بوی پاکی و محبت... بوی دنیای بی ریا و صاف وصادق کودکی

 

دوست دارم قند عسل  دوست دارم فرشته ی نازممممممممممممممممممبغلقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نيلي
14 بهمن 91 7:39
سلام خاله
دخملي رو از طرف من يه ماچ گنده بكن
مواظبشم باش وگر نه خودم ميام اون پشه ها رو ميكشم.


سلام عژیژم
باشه حتما ا ا ا ا ا ا ا