فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

بزرگ و بزرگ تر...

1391/11/30 15:47
145 بازدید
اشتراک گذاری

دخترعزیزم

امروز دوروز از رفتنت توی 9 ماهگی میگذرهقلب

انگار همین دیروز بود که ازبیمارستان برگشتیم...

یه کوچولوی جیغ جیغو ...

با دستهای کنجکاو و نگاه های پرس وجو گر...

اما حالا

 

تو تبدیل به یه عروسک زیبا شدی...

به یه فرشته ی مهربون که داره سعی میکنه دنیای قشنگش رو بزرگ وبزرگتر کنه

وقتی به چشمای نازت نگاه میکنم حس پرواز پیدا میکنم

حس زندگی

حس شوق

شور

عشق

خدایا

این موجود کوچولو که بهم دادی همراه قدمای کوچیکش خیلی چیزها رو برام آورد...

به گمونم مامان مهربونم این فرشته رو فرستاد تا چیزایی رو که بار فتنش برده بود برامون بیاره

خدای بزرگ

روح مامان مهربونودوست داشتنیمو شاد کن

و

این هدیه ی زیبا رو برامون نگه دار

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملیسا و مهدیس
30 بهمن 91 16:11
دوست عزیزم سلام دخملای من در مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده از شما دوست خوبم تقا ضا دارم که کد 110 و111رو به ایمیل gerafist.yang23@yahoo.com ارسال کنید. اگه میخواید عکس دخملام رو توی شر کت کننده ها ببینید به سایت http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php برید.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید. از لطف شمابسیار بسیار سپاسگذارم دخملای من کدهای:110و111 مهلت رای دهی تا 1 اسفند