فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1391/12/24 10:08
133 بازدید
اشتراک گذاری

کلی خبر دارم اما نمیتونم زیاد بمونم کار دارم

 

جمعه 18 اسفند

سالگرد عقد من وبابایی بود... باباجون اینا رودعوت کردیم ومامان شیرینی و کیک درستید...نیشخند

و شما هم یه چند تا گام چهار دست و پارفتیییییییییییییییییی...هوراااا

 

بعد روز یکشنبه خبر دار شدیم که بلههههههههههه  دایی امیر محمد توی المپیاد زیستتتتتتتتتتت قبول شده

 

وای از بس اون روز توی خونه بالا پایین پریدم شما با تعجب نگام میکردی.....

 

خلاصههههه

 

 

حالا دیگه خیلی شیطون شدییییییییییییی

 

خودتو از من آویزون میکنی و وایمیستی.... دیروز حدود 30 ثانیه بدون کمک خودت وایسادی...

 

ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  چند قدمی هم چهاردستوپارفتییییییییییییی

 

هزار هزار ماشالا به تو....

 

خدایا خودت همه ی کوچولوها رو برای خونوادشون حفظ کن...

 

شما نمک زندگی مایی....

 

عاشق خنده های شیرینتم.... عسلم....

 

خدا حفظت کنه قناری کوچولوی من.... خب من برم که خیلی کار دارم....

 

تو ماشالا داری خانومی میشی برای خودت عزیزم.... راستیییییییی  نی نی عمو هم دنیا اومدههه

 

اسمش رو گذاشتن رضا.... حالا دیگه شیوا از تنهایی در اومدهههههههههههههههه  قدمش مبارک

 

خاله هانیه هم نی نی ش دنیا اومده.... کیانا خانوم ناز... خوش قدم باشه الهی...

دیروزم حرف جدید میگفتی  :  ببک

حالا ما رفتیم.... فدای توبشم عشقم که نور چشم مایی.... دوست دارم خانوم گلم

نیشخندماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نيلي
26 اسفند 91 8:24
سلام به به مباركه مباركه مبارك
ايشالله زودتر بگه ماما و بابا كه بگين ديگه هيچي از خدا نمي خواين .اوج خوشبختيه


سلام خواهر.ایشالا
زهره جون
26 اسفند 91 10:39
قدم نورسیده ها مبارک .. چهار دست و پا رفتن فرشته جون مبارک .. قبول شدن داییش مبارک و از همه مهمتر سالگرد عقدتون مباااااااااااااارک انشاالله همیشه عاشقانه کنار هم بمونید .. و به قول علی بابا پیر بشید ولی از هم سیر نشید

ماشاالله به فرشته جون نازمون


ممنونم زهره جونم.چه حرف حکیمانه ای زده علی بابا
مریم مامان ارشیدا
27 اسفند 91 9:33
سالگرد عقدتون مبارک. انشالله همیشه شاد و خوشبخت باشید


ممنونم مریم جون
مامان مصطفی و مهسا
28 اسفند 91 9:20
منم قربونت برم گلم