فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته ای به نام فاطمه

رالی

1392/12/10 17:28
219 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمممممممممممممممممممممممممممممبغل

امروز صبح جمعه ما یه روز متفاوت داشتیم عزیز دلمممم

یه رالی خونوادگی که بی نظبر ولذت بخش بود

ساعت6:30 روز جمعه بیدار شدن یه هنره بزرگه  نیشخند

وای که چه کیفی داشت. با بابایی و باباحجت و مامانی و من ... دخمل گلم هم حسابی همکاری کردی و بیدار شدی ونق نزدی... ولی بعدش روی پای من خوابیدیابرو

ماشین ما شماره 36 بود... باباحجت نقشه خوان بود ومنم تایم رو میگرفتم... اگه بدونی چقده راهو گم کردیمنیشخند

جالب بودا.کل شهرو دور زدیم...از پارک کوهستان بود تا گلزار شهدای خلد برین

دوست دارم خدااااااااااا

خیلی دوست دارم...


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یسنا
19 اسفند 92 21:41
سلام عمه جان الهی قربونت بشم دلم برات یک ذره شده برای دیدنت لحظه شماری میکند میبوسمت. عکسات خیلی ناز شدن سلام عمه ی عزیز خوبی؟ماهم دلمون تگ شده براتوننننن دوست دارم عمههههههههههه منم همینطور عزیزممممم.مرسی سرزدی به ماگلم
.....
21 اسفند 92 10:51
درود بر رالذی سوار کشوری فاطمه خانم
یسنا
21 اسفند 92 21:55
فاطمه جونم خیلی دوست دارم منم دوست دارم عمه ی نازممممم من عاشق عمه هامم شماهامثه فرشته هانازومهربونید